Mc Donald’s goes incognito
1 Comment so far
Leave a comment
November 15, 2008, 7:19 pm
Filed under: Advertisement, Advertising facts | Tags: double quarter-pounder, incognito, Mc Donald's, Quarter-pounder, Tokyo, unbranded, Unbranding the brand
Filed under: Advertisement, Advertising facts | Tags: double quarter-pounder, incognito, Mc Donald's, Quarter-pounder, Tokyo, unbranded, Unbranding the brand
Nieuws uit Tokyo. Mc Do heeft een nieuwe keten geopend waar men enkel twee soorten burgers opdient: de quarter-pounder en double quarter-pounder.
Wat hier het meest opvalt: geen logo, geen clown, geen play-place. Kortom, niets wat een traditionele Mc Do-restaurant kentekent. Wat er wel overblijft: een strak gebruik van rood, zwart en wit.
Deed me denken aan een welbepaalde blogpost: The Power of Unbranding. Impressive, is it not?
1 Comment so far
Leave a comment
Wow, dit is onvoorstelbaar geweldig!
Comment by Wondering Mick December 7, 2008 @ 12:29 pm