Filed under: Ad!tention, Advertisement, Advertising facts | Tags: Evolutie, nieuwe kijk, Nieuwe weg, Reclamevormgeving, The sequel
It has been a long time… Heel het bloggebeuren bijna verleerd :-).
Flash News:
Broodkast en ik zijn ons aan het verdiepen in het creatieve van reclame. Een nieuwe weg ingeslaan met als gevolg: een nieuw manier van denken en vooral een nieuwe kijk op zaken ontwikkeld. Toegegeven, we staan nog maar in onze kinderschoentjes, maar het vordert. In alle eerlijkheid voel ik mij net een puber die op zoek is naar zijn ware ik, maar dan op creatief vlak.
Nu je toch verplicht bent naar reclame te kijken door de ogen van een Reclamevormgever, vallen andere zaken op en gaan andere onderwerpen je interesseren. En dat wordt mijn doel: op details letten en die zo goed mogelijk weergeven.
Hopelijk lukt dat ook. Ik wens jullie alvast veel blogplezier toe.
Sincerly yours,
Fricke
2 Comments so far
Leave a comment
en wanneer krijgen we iets te zien van die creatieve uitspattingen? 🙂
Comment by Yannick October 28, 2008 @ 4:39 pmWorking on it:-) We’ll try to surprise and amaze:-)
Comment by Fricke October 28, 2008 @ 10:42 pm