We like: Creatief mediagebruik

Wat heb ik nu weer voor u in petto? Antwoord: Creatieve media. Of anders gezegd, het creatief gebruiken van mediakanalen of alledaagse voorwerpen, kanalen, om een boodschap nog duidelijker over te brengen en te ondersteunen. In sommige gevallen is de grens tussen entertainen en communiceren wel erg vaag.

Hieronder 3 voorbeeldjes:

Example #1: The Oreo Elevator

Example #2: Warner Bros’ Bat Sign

Ter aankondiging van The Dark Knight werd the Bat Sign op verscheidene gebouwen geprojecteerd.

  • Agency: JWT, São Paulo, Brasil

Example #3: Jupiler Blue Outdoor

Kortom, I’m a huge fan. Hoedje af!

Wat vindt u ervan?

Advertisements

1 Comment so far
Leave a comment

oreo is boring

Comment by jan




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: