Top or Flop: the BIC Phone
July 15, 2008, 11:46 am
Filed under: Advertising facts | Tags: , , , , ,

Na de lancering van de iPhone 3G, weer sensatie in telefoonland. BIC Frankrijk – bekend voor de wegwerperaanstekers, wegwerp ‘Hebt gij nog nen BIC voor mij‘-balpennen, wegwerpscheermesjes, … – lanceert in samenwerking met Orange de BIC Phone.

Kort samengevat:

  • Ready-2-Go: Opgeladen, SIM-kaart, 60 minuten belminuten gratis (2 maanden geldig na activatie);
  • Herlaadbaar: Prepaid-principe;
  • Back-2-Basics: Enkel voor het ontvangen van sms’jes een belletje;
  • Gebruiksvriendelijk;
  • Kostprijs: 49 €
  • Verkrijgbaar in twee kleuren: oranje en limoengroen;
  • Te vinden in supermarkten, krantenwinkels, stations en luchthavens

Mijn vraag: Top or flop?

Advertisements

1 Comment so far
Leave a comment

flop. Net als de Bic parfums en andere rommel. Iedereen heeeft al een gsm (zoniet 2) en voor 50 euro hebt ge al een nokia met kleurenscherm en fototoestel.

Comment by broodkast




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: