Advertising for kids
Leave a Comment so far
Leave a comment
July 8, 2008, 3:50 pm
Filed under: Advertisement, Print | Tags: Advertising for kids, Agency: Ogilvy, As imaginative as children, DDB, France, Hot Wheels, Hotwheels, Kidvertising, Mexico, Paris, Tiji TV
Filed under: Advertisement, Print | Tags: Advertising for kids, Agency: Ogilvy, As imaginative as children, DDB, France, Hot Wheels, Hotwheels, Kidvertising, Mexico, Paris, Tiji TV
- Agency: DDB, Paris, France
Adverteren voor kinderen is leuk, maar zeker niet gemakkelijk. Sommige bureaus slagen erin en anderen weer niet. Eenmaal de kinderen mee zijn met jouw verhaal, volgen de ouders wel.
Waar het allemaal om draait: empathie. Met andere woorden: hoe goed kunnen creatieven zich inleven in de leefwereld van kinderen.
- Agency: Ogilvy, Mexico
Bovenstaande en onderstaande advertenties slagen volgens mij in hun opzet. De ene reeks (Tiji TV: Via) dankzij de setting kinderlijke visie op zaken. En de andere (Hotwheels: Via) dankzij de visuele vertaling van de avonturen die jongens beleven bij het spelen met autootjes. Weliswaar een modernere interpretatie..
Nog enkele om het af te leren.
Leave a Comment
Leave a Comment so far
Leave a comment