Creatieve enveloppen

Direct Mailings (of gewoonweg: DM) moeten de aandacht trekken om niet binnen de korste keren in de vuilbak te belanden. Daarom zoeken reclamebureaus naar alle mogelijke manieren om de geadresseerden te prikkelen en zo een deel van hun aandacht te vast te klampen. En soms zijn ze daar dan ook bijzonder goed in. Hieronder voorbeelden van Het Nieuwsblad en van Mercedes.

Nieuwsgierig, klik op

Het Nieuwsblad koos ervoor een reeds geopende enveloppe te sturen met daarin een handgeschreven briefje van de nieuwsgierige buurman. Een algekende techniek maar dat blijkbaar nog steeds werkt.

nieuwsblad.jpg

nieuwsblad1.jpg

Bron: LUON-blog

Bij Mercedes kozen ze gewoon voor een lederen enveloppe en een ijzeren tekstkaart. Tja, iedereen doet het op zijn manier en vooral volgens zijn budget.

mercedes-direct-mail-728757.jpg

Advertisements

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: