Sony Micro Vault – Store the impossible
March 3, 2008, 8:03 pm
Filed under: Advertisement, Print | Tags: , , , , , , , ,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna geen (naar mijn mening) ‘slechte’ reclame post. Dus dacht ik bij mezelf laten we daar verandering in brengen.

Ik vraag mij af wat ze bij Promoseven hiermee proberen te bereiken. Laat ik erbij vermelden dat ik de prints entertainent vind en … dat was het. Ik vind ze net iets te ver van de producten om echt te zeggen dat ze geslaagd zijn. Short and 2 the point. Wat wat is uw gedachte hierover?

sonyfrog.jpg

  • Agency: Promoseven, Dubai, UAE

Voor de rat en squid, just press sonyrat.jpg

sonysquid.jpg

1 Comment so far
Leave a comment

Ik vind ze evenmin geslaagd. Staat te ver van het product. En de look & feel is helemaal niet die van Sony. Vreemde prints. En ik vind ze nog lelijk ook.

Comment by broodkast




Leave a Reply

